понеделник, 1 юни 2009 г.

Френски тип сгъване на салфетки за маса

Френско сгъване на салфетки за маса
Гледайте ме, аз съм възстановен. Гледайте ме, аз съм елегантен. Гледайте ме, аз ще бъда използван за да изтрия мръсното лице на някой! Секундното ре синьо! Французите се сгъват Приятен глупак е ли гънка към салфетка, която не иска никакви специални умения, или инструменти (Доста.. Ръкописите са полезни).

1. Поставете лицето към салфетка - затворено в движението на вас.

Френско сгъване на салфетки за маса
2. Сгънете салфетката в половината диагонално.

Френско сгъване на салфетки за маса
3. Ориентирайте салфетката Всъщност дълго на страната е от лявата страна.

Френско сгъване на салфетки за маса
4. Затворете далечния ъгъл на салфетката, диагонално към вас и вдясно така че гънката да падне инч, или двамата пред десен много ъгъл и ново оформената точка на дъното е няколко инча вдясно за ляв. Свършвам Французите се сгъват

Френско сгъване на салфетки за маса5. Сгънете правото -, което повечето целят към вас, което завъртането до същото място на последната гънка завъртя,. Използвайте готовата салфетка за да настаните обедното място. Много хубав и неусложнен.

Декорацията на дома Copyright © 2009
Блогове за всичко и за всеки за реклама Get-Ads